Katma Değerli Hizmetler

Akıllı Lojistik, müşterilerden aldığı ürünlerini kendi sevkiyat merkezlerinde dağıtım öncesi işlemlerini gerçekleştirir. Dağıtım öncesi hizmetlerde Paketleme işlemleri,
  • • Çağrı Merkezi Hizmeti
  • • Her aşamada SMS / e-maille bilgilendirme
  • • Adrese uğrama öncesi randevu
  • • Teslim edilemeyen gönderi için randevu
  • • Kapıda Tahsilat
  • • Kapıda nakit ve kredi kartı ile teslimat
  • • Merchandising lojistiği;
  • • Ürün Yerleştirme
  • • Denetleme
  • • Stok Yönetimi vs..
Tüm süreçlerin gerçek zamanlı olarak web üzerinden takibi, hizmetleri sunulmaktadır.

Teslim Edilemeyen Gönderi İçin Randevu

Teslimat için adresde teslim edilecek kişi/kişilerin olmaması durumunda, Akıllı Lojstik tarafından randevu sistemi devreye girerek, ürün, talep edilen gün ve zaman dilimi için tekrar adrese gönderilir. Alıcı bulunamadığında adrese 2. kez uğrama gerçekleştirilir.

Kapıda Tahsilat

Siparişlerin teslimi sırasında kapıda ödeme kolaylığı sağlayan Akıllı Lojistik, tahsilatlı ile sattığınız ürünün müşteriye teslimi, ürün bedelinin müşteriden tahsilâtı ve banka hesabınıza transferi Akıllı Lojistik tarafından güvenilir bir şekilde gerçekleşmektedir. Teslimatta nakit ve kredi kartı ödeme seçenekleri tercih edildiğinde ürün bedeliniz alıcıdan kapıda tahsil edilebilmektedir.